Turu jälgimine
Mini kick-off
Alustuseks vajame teilt sisendit kolme peamise elemendi kohta teie ärimudelist:
-
Mis on teie ettevõte ja / või teenused?
-
Kas eesmärk on Prantsusmaa või prantsuse keelt kõnelevad turud?
-
Kas teid huvitab avalik ja / või erasektor?
Koostöö
Pärast avakoosolekut koostame aruande, mis sisaldab lead-e, kiireid müügi võimalusi, kohaliku ja rahvusvahelise konkurentsi olukorda.
​
Otsustame koos, kuidas lead-e (kliendid, partnerid, pakkumised jne) ära kasutada.
Turu jälgimine
Uurime ja kaardistame tegeliku ettevõtluskeskkonna, jälgides:
​
-
Otsingumootorite märksõnu.
-
Kõiki suuremaid pakkumisplatvorme.
-
"Sourcing" võimalusi.
-
Uudiseid, foorumeid ja sotsiaalseid platvorme.
Tulemus
Teile saadetakse:​
-
igakuised aruandeid sihtturu(de) kohta.
-
Kohese teate, kui tekib huvitav lead.
Mis kasu see teile toob?
Teie esimene samm selle kohta, mida prantsuse keelt kõneleva turu jaoks muuta, arendada ja/või mitte. Saate kindlaks teha võimalused ja probleemid, mis teie ettevõtet prantsuse turul ootavad.
​
Alustate oma prantsuse turu strateegia väljatöötamist:
-
Kas minu teenusel või tootel on turgu?
-
Mida ma peaks muutma või arendama paremaks turu integreerimiseks?
-
Kas peaksin alustama muudatusi tegemata?
VÕI
-
Prantsuse turg pole teie jaoks.